Viimeksi koriin lisätyt tuotteet ×
Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.
Tekniset läpimurrot eivät tapahdu yhdessä yössä ja Cobran uusi LTDx onkin tuote, jossa kiteytyy insinöörien vuosien suunnittelutyö materiaalien, painojakauman, aerodynamiikan sekä keinoälyn parissa.
Insinöörityön lopputuloksena on syntynyt tälle vuodelle Cobran ensimmäinen draiveri, jonka painovoiman keskipiste on nolla ja jonka MOI arvo on yli 5000. Nämä ominaisuudet synnyttävät ennennäkemätöntä vauhtia pallolle vähemmällä kierteellä, vähentämättä kuitenkaan mailan anteeksiantavuutta.
PWR-COR multimateriaalin painotusjärjestelmä muodostuu teräksestä ja alumiinista. PWR-COR:n avulla lavan painopiste on saatu lähemmäksi lyöntipintaa ja alemmas, jolloin palloon syntyy vähemmän kierrettä ja lisää lähtönopeutta.
H.O.T (Highly Optimized Topology) Face Technologyn suunnittelutyössä on hyödynnetty tekoälyä ja koneoppimista. Lapaan on näin ollen saatu viisitoista niin sanottua kuumaa kohtaa, jotka tuottavat kovempia pallon lähtönopeuksia myös huonommilla osumilla. Lyöntipinta on entistäkin anteeksiantavampi ja lyönnit suorempia.
Hiilikuidusta valmistettu kruunu ja pohjalevyt yhdistettynä päivitettyyn Titanium Speed Frame -runkoon tehostavat painon jakaumaa ja tekevät mailasta vakaamman.
Uusia LTDx -draiverimalleja on kolme kappaletta. Lisäksi naisille suunnittellulla LTDx MAX Ladylla on oma väritys.
LTDx
Niin sanottua perusmallia Cobra kuvailee sloganilla "Distance for the masses". LTDx sopii useimmille pelaajille tuoden lisää pituutta sekä lisäksi rekka-autollisen anteeksiantavuutta. Mallissa on neutraalipainotus ja lapa tuottaa korkeamman lentokaaren, vähemmällä alakierteellä.
Tekniset läpimurrot eivät tapahdu yhdessä yössä ja Cobran uusi LTDx onkin tuote, jossa kiteytyy insinöörien vuosien suunnittelutyö materiaalien, painojakauman, aerodynamiikan sekä keinoälyn parissa.
Insinöörityön lopputuloksena on syntynyt tälle vuodelle Cobran ensimmäinen draiveri, jonka painovoiman keskipiste on nolla ja jonka MOI arvo on yli 5000. Nämä ominaisuudet synnyttävät ennennäkemätöntä vauhtia pallolle vähemmällä kierteellä, vähentämättä kuitenkaan mailan anteeksiantavuutta.
PWR-COR multimateriaalin painotusjärjestelmä muodostuu teräksestä ja alumiinista. PWR-COR:n avulla lavan painopiste on saatu lähemmäksi lyöntipintaa ja alemmas, jolloin palloon syntyy vähemmän kierrettä ja lisää lähtönopeutta.
H.O.T (Highly Optimized Topology) Face Technologyn suunnittelutyössä on hyödynnetty tekoälyä ja koneoppimista. Lapaan on näin ollen saatu viisitoista niin sanottua kuumaa kohtaa, jotka tuottavat kovempia pallon lähtönopeuksia myös huonommilla osumilla. Lyöntipinta on entistäkin anteeksiantavampi ja lyönnit suorempia.
Hiilikuidusta valmistettu kruunu ja pohjalevyt yhdistettynä päivitettyyn Titanium Speed Frame -runkoon tehostavat painon jakaumaa ja tekevät mailasta vakaamman.
Uusia LTDx -draiverimalleja on kolme kappaletta. Lisäksi naisille suunnittellulla LTDx MAX Ladylla on oma väritys.
LTDx
Niin sanottua perusmallia Cobra kuvailee sloganilla "Distance for the masses". LTDx sopii useimmille pelaajille tuoden lisää pituutta sekä lisäksi rekka-autollisen anteeksiantavuutta. Mallissa on neutraalipainotus ja lapa tuottaa korkeamman lentokaaren, vähemmällä alakierteellä.
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa arvosteluja. Ole hyvä, kirjaudu sisään tai rekisteröidy.
Tekniset läpimurrot eivät tapahdu yhdessä yössä ja Cobran uusi LTDx onkin tuote, jossa kiteytyy insinöörien vuosien suunnittelutyö materiaalien, painojakauman, aerodynamiikan sekä keinoälyn parissa.
Insinöörityön lopputuloksena on syntynyt tälle vuodelle Cobran ensimmäinen draiveri, jonka painovoiman keskipiste on nolla ja jonka MOI arvo on yli 5000. Nämä ominaisuudet synnyttävät ennennäkemätöntä vauhtia pallolle vähemmällä kierteellä, vähentämättä kuitenkaan mailan anteeksiantavuutta.
PWR-COR multimateriaalin painotusjärjestelmä muodostuu teräksestä ja alumiinista. PWR-COR:n avulla lavan painopiste on saatu lähemmäksi lyöntipintaa ja alemmas, jolloin palloon syntyy vähemmän kierrettä ja lisää lähtönopeutta.
H.O.T (Highly Optimized Topology) Face Technologyn suunnittelutyössä on hyödynnetty tekoälyä ja koneoppimista. Lapaan on näin ollen saatu viisitoista niin sanottua kuumaa kohtaa, jotka tuottavat kovempia pallon lähtönopeuksia myös huonommilla osumilla. Lyöntipinta on entistäkin anteeksiantavampi ja lyönnit suorempia.
Hiilikuidusta valmistettu kruunu ja pohjalevyt yhdistettynä päivitettyyn Titanium Speed Frame -runkoon tehostavat painon jakaumaa ja tekevät mailasta vakaamman.
Uusia LTDx -draiverimalleja on kolme kappaletta. Lisäksi naisille suunnittellulla LTDx MAX Ladylla on oma väritys.
LTDx
Niin sanottua perusmallia Cobra kuvailee sloganilla "Distance for the masses". LTDx sopii useimmille pelaajille tuoden lisää pituutta sekä lisäksi rekka-autollisen anteeksiantavuutta. Mallissa on neutraalipainotus ja lapa tuottaa korkeamman lentokaaren, vähemmällä alakierteellä.
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa arvosteluja. Ole hyvä, kirjaudu sisään tai rekisteröidy.