Viimeksi koriin lisätyt tuotteet ×
Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.
King F8:n HT-versio, jossa korkeammalle nostavat nostokulmat.
King F8:n lyöntipinta on koneellisesti jyrsitty. Tällä tavoin saadaan lyöntipinta entistä ohuemmaksi joka puolelta lyöntipintaa.
Jyrsityn lyöntpinnan toinen hyöty on saada tarkempi vaakasuora kaarevuus lyöntipintaan. Tällä tavoin saadaan huonon osuman aiheuttamaa gear effectiä pienennettyä ja pallo löytää tiensä väylälle useammin.
yli 25000 lyönnin perusteella on tutkittu, että golfarin missaa lyöntinsä lavan kantaan alas ja kärkeen ylös. Cobran E9 lyöntipinta antaa paremman pallon lähtönopeuden, sieltä mistä sitä eniten tarvitaan.
King F8:n lavassa on kaksi painoruuvia, jota säätämällä voidaan vaikuttaa pallon sivuttaiseen lentorataan.
Kaudelta 2017 tuttu Cobra Connect löytyy myös King F8-driveristä. Arccos-anturin sekä mobiililaitteen yhteistyöllä pelaaja saa yksilöllistä dataa mm. driven pituudesta sekä tarkuudesta. Appi antaa loistavan mahdollisuuden analysoida kierroksiasi ja parantaa peliä uuteen ulottuvuuteen.
Malli | Säädettävyys | Pituus | Swingipaino | Lavan Koko | Saatavuus | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
KING F8 HT Draiveri | 11° - 14° | 45.75" | D2 | 460cc | Oikea / Vasen |
MITSUBISHI RAYON TENSEI CK BLUE 50
- Light / Regular
King F8:n HT-versio, jossa korkeammalle nostavat nostokulmat.
King F8:n lyöntipinta on koneellisesti jyrsitty. Tällä tavoin saadaan lyöntipinta entistä ohuemmaksi joka puolelta lyöntipintaa.
Jyrsityn lyöntpinnan toinen hyöty on saada tarkempi vaakasuora kaarevuus lyöntipintaan. Tällä tavoin saadaan huonon osuman aiheuttamaa gear effectiä pienennettyä ja pallo löytää tiensä väylälle useammin.
yli 25000 lyönnin perusteella on tutkittu, että golfarin missaa lyöntinsä lavan kantaan alas ja kärkeen ylös. Cobran E9 lyöntipinta antaa paremman pallon lähtönopeuden, sieltä mistä sitä eniten tarvitaan.
King F8:n lavassa on kaksi painoruuvia, jota säätämällä voidaan vaikuttaa pallon sivuttaiseen lentorataan.
Kaudelta 2017 tuttu Cobra Connect löytyy myös King F8-driveristä. Arccos-anturin sekä mobiililaitteen yhteistyöllä pelaaja saa yksilöllistä dataa mm. driven pituudesta sekä tarkuudesta. Appi antaa loistavan mahdollisuuden analysoida kierroksiasi ja parantaa peliä uuteen ulottuvuuteen.
Malli | Säädettävyys | Pituus | Swingipaino | Lavan Koko | Saatavuus | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
KING F8 HT Draiveri | 11° - 14° | 45.75" | D2 | 460cc | Oikea / Vasen |
MITSUBISHI RAYON TENSEI CK BLUE 50
- Light / Regular
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa arvosteluja. Ole hyvä, kirjaudu sisään tai rekisteröidy.
King F8:n HT-versio, jossa korkeammalle nostavat nostokulmat.
King F8:n lyöntipinta on koneellisesti jyrsitty. Tällä tavoin saadaan lyöntipinta entistä ohuemmaksi joka puolelta lyöntipintaa.
Jyrsityn lyöntpinnan toinen hyöty on saada tarkempi vaakasuora kaarevuus lyöntipintaan. Tällä tavoin saadaan huonon osuman aiheuttamaa gear effectiä pienennettyä ja pallo löytää tiensä väylälle useammin.
yli 25000 lyönnin perusteella on tutkittu, että golfarin missaa lyöntinsä lavan kantaan alas ja kärkeen ylös. Cobran E9 lyöntipinta antaa paremman pallon lähtönopeuden, sieltä mistä sitä eniten tarvitaan.
King F8:n lavassa on kaksi painoruuvia, jota säätämällä voidaan vaikuttaa pallon sivuttaiseen lentorataan.
Kaudelta 2017 tuttu Cobra Connect löytyy myös King F8-driveristä. Arccos-anturin sekä mobiililaitteen yhteistyöllä pelaaja saa yksilöllistä dataa mm. driven pituudesta sekä tarkuudesta. Appi antaa loistavan mahdollisuuden analysoida kierroksiasi ja parantaa peliä uuteen ulottuvuuteen.
Malli | Säädettävyys | Pituus | Swingipaino | Lavan Koko | Saatavuus | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
KING F8 HT Draiveri | 11° - 14° | 45.75" | D2 | 460cc | Oikea / Vasen |
MITSUBISHI RAYON TENSEI CK BLUE 50
- Light / Regular
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa arvosteluja. Ole hyvä, kirjaudu sisään tai rekisteröidy.