Viimeksi koriin lisätyt tuotteet ×
Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.
Se ei ole driving rauta, se ei ole hybridi...se on Crossover. Crossover tuo esiin uuden mailakategorian. Sillä haetaan rautamailan työstettävyyttä sekä hybridin anteeksiantavuutta ja pallon lähtönopeutta.
Lavan pohjan rakenne mahdollistaa koko lyöntipinnan alueen jouston. Myös huonommat osumat saavat korkean pallon lähtönopeuden.
Taakse sijoitettu massa saa crossoverin anteeksiantavuuden samalle tasolle kuin hybridissä. Massaa on sijoitettu enemmän myös kehälle, jolloin inertiamomentti kasvaa.
Lyöntipinnan materiaali on 455 Carpenter-terästä, joka on perinteistä terästä 2,5 kertaa vahvempaa. Carpenter-teräksestä pystytään koneellisesti tekemään todella ohut, jolloin lyöntipinta voi joustaa enemmän osumassa.
Malli | Nostokulma | Pituus | Lie | Swingipaino | Vastaava Rauta | Vastaava Puu | Kätisyys |
---|---|---|---|---|---|---|---|
3 Crossover | 18.00° | 39.75" | 58.51° | D0 | 3-Rauta | 7-Puu | RH/LH |
4 Crossover | 21.00° | 39.13" | 59.44° | D0 | 4-Rauta | 9-Puu | RH/LH |
5 Crossover | 24.00° | 38.50" | 60.38° | D0 | 5-Rauta | — | RH/LH |
PING ALTA 70
Soft Regular / Regular / Stiff / X-Stiff
PING TOUR 90
Regular / Stiff / X-Stiff
Se ei ole driving rauta, se ei ole hybridi...se on Crossover. Crossover tuo esiin uuden mailakategorian. Sillä haetaan rautamailan työstettävyyttä sekä hybridin anteeksiantavuutta ja pallon lähtönopeutta.
Lavan pohjan rakenne mahdollistaa koko lyöntipinnan alueen jouston. Myös huonommat osumat saavat korkean pallon lähtönopeuden.
Taakse sijoitettu massa saa crossoverin anteeksiantavuuden samalle tasolle kuin hybridissä. Massaa on sijoitettu enemmän myös kehälle, jolloin inertiamomentti kasvaa.
Lyöntipinnan materiaali on 455 Carpenter-terästä, joka on perinteistä terästä 2,5 kertaa vahvempaa. Carpenter-teräksestä pystytään koneellisesti tekemään todella ohut, jolloin lyöntipinta voi joustaa enemmän osumassa.
Malli | Nostokulma | Pituus | Lie | Swingipaino | Vastaava Rauta | Vastaava Puu | Kätisyys |
---|---|---|---|---|---|---|---|
3 Crossover | 18.00° | 39.75" | 58.51° | D0 | 3-Rauta | 7-Puu | RH/LH |
4 Crossover | 21.00° | 39.13" | 59.44° | D0 | 4-Rauta | 9-Puu | RH/LH |
5 Crossover | 24.00° | 38.50" | 60.38° | D0 | 5-Rauta | — | RH/LH |
PING ALTA 70
Soft Regular / Regular / Stiff / X-Stiff
PING TOUR 90
Regular / Stiff / X-Stiff
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa arvosteluja. Ole hyvä, kirjaudu sisään tai rekisteröidy.
Se ei ole driving rauta, se ei ole hybridi...se on Crossover. Crossover tuo esiin uuden mailakategorian. Sillä haetaan rautamailan työstettävyyttä sekä hybridin anteeksiantavuutta ja pallon lähtönopeutta.
Lavan pohjan rakenne mahdollistaa koko lyöntipinnan alueen jouston. Myös huonommat osumat saavat korkean pallon lähtönopeuden.
Taakse sijoitettu massa saa crossoverin anteeksiantavuuden samalle tasolle kuin hybridissä. Massaa on sijoitettu enemmän myös kehälle, jolloin inertiamomentti kasvaa.
Lyöntipinnan materiaali on 455 Carpenter-terästä, joka on perinteistä terästä 2,5 kertaa vahvempaa. Carpenter-teräksestä pystytään koneellisesti tekemään todella ohut, jolloin lyöntipinta voi joustaa enemmän osumassa.
Malli | Nostokulma | Pituus | Lie | Swingipaino | Vastaava Rauta | Vastaava Puu | Kätisyys |
---|---|---|---|---|---|---|---|
3 Crossover | 18.00° | 39.75" | 58.51° | D0 | 3-Rauta | 7-Puu | RH/LH |
4 Crossover | 21.00° | 39.13" | 59.44° | D0 | 4-Rauta | 9-Puu | RH/LH |
5 Crossover | 24.00° | 38.50" | 60.38° | D0 | 5-Rauta | — | RH/LH |
PING ALTA 70
Soft Regular / Regular / Stiff / X-Stiff
PING TOUR 90
Regular / Stiff / X-Stiff
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa arvosteluja. Ole hyvä, kirjaudu sisään tai rekisteröidy.