• 020 74 28 518

Usein kysyttyä!

Miksi kannattaa rekisteröityä verkkokauppaan?

  • Tilausten teko helppoa ja nopeaa - henkilötietosi ovat valmiiksi täytettyinä.
  • Tilaushistoria - voit tarkastella aikaisemmin verkkokaupassamme tekemiäsi tilauksia.
  • Pysyvä ostoskori - ostoskoriisi lisäämäsi tuotteet pysyvät korissa kunnes poistat ne tai vahvistat tilauksen.
  • Voit luoda ja lähettää toivelistan kaverillesi
  • Sinulle rupeaa kertymään VIP Bonuksia, joita voit käyttää tulevissa ostoissasi! Lue lisää täältä!


Miten verkkokaupan ja liikkeiden valikoimat poikkeavat toisistaan?

  • Lähtökohtaisesti ne eivät eroa, vaan verkkokauppa näyttää Vantaanportin ja Tapiolan Golfkeskus TAGin yhteenlaskettujen saldojen mukaisesti tuotteiden saatavuudet. Eli mikäli tuote on tilattavissa verkosta, se on suoraan varastossamme!
  • Tietyt erityistuotteet, joita ei ole teknisesti mahdollista saada verkkoon näkyviin, ovat myynnissä vain liikkeissämme.
  • Mikäli tuote on verkossa "tilaustuote", sitä ei ole varastossamme vaan se tilataan suoraan valmistajalta. Tällöin toimitusaika on yleisesti 1-4 viikkoa.
  • PING:n mailoja ei ole sallittua myydä verkkokaupasta ostoskoriin, mutta ne voi tilata sähköpostitse, soittamalla tai liikkeistä, siksi ne on merkitty "Myynnissä liikkeissä"!

Mistä tiedän onko tuotetta saatavilla suoraan jossain liikkeistämme?

  • Tuotteiden liikekohtainen saatavuus löytyy jokaiselta tuotekortilta. Kun olet valinnut haluamasi kokoonpanon (väri, koko, varret, kätisyyden jne), niin näet alta olevasta vihreästä/punaisesta pallosta löytyykö tuotetta jostain myymälästämme. Muista kuitenkin että saldot elävät koko ajan sekä verkossa että liikkeissä tapahtuvan myynnin johdosta, joten varmista saatavuus soittamalla mikäli olet menossa liikkeeseen tutustumaan!

Voiko verkkokaupassa kerryttää tai käyttää VIP -Bonuksia?

  • Kyllä, bonuksia voi käyttää ja kerryttää myymälöidemme lisäksi myös verkkokaupassa.

Miten hoidan tuotteiden palautuksen tai vaihdon?

Tuotteiden vaihdon tai palautuksen voi hoitaa helposti monellakin tavalla!

  • Varmin tapa saada oikeanlainen tuote vaihdettavan tilalle on käydä liikkeessämme hoitamassa vaihto! Myös palautukset onnistuvat liikkeissämme (emme kuitenkaan pysty palauttamaan rahoja käteisellä, mutta esim. Klarna -tili, pankkitili tai lahjakortit ovat mahdollisia!)
  • Ymmärrämme että kaikki eivät pääse kätevästi liikkeisiimme, palautus/vaihto onnistuu helposti myös Postin tai Matkahuollon kautta seuraamalla tilauksen mukana tulleessa "Kiitos Tilauksestasi -paperin ohjeita! Lisätietoja täältä!

Voinko ostaa osamaksulla tai laskulla?

  • Tottakai! Klarna tarjoaa sekä osamaksun, klarna-tilin että laskun, niin yksityisille että yritysasiakkaille! Katso lisätiedot tuotekorteilta, ostoskorisivulta tai verkkokauppainfon toimitus- ja maksutavoista.

Voinko varata tuotteita verkkokaupasta? 

  • Verkkokaupasta ei voi teknisesti "varata" tuotteita, koska ne ovat reaaliaikaisessa myynnissä myös liikkeissämme. Jos kuitenkin haluat varata jonkun tuotteen, varmista ensin kummasta liikkeestä sitä löytyy ja soita kyseiseen liikkeeseen sen varataksesi. Kampanjatuotteita ei voi varata. Muista että paras tapa varata tuote on ostaa se ennen kuin muut sen vievät!
  • Mikäli olet kirjautuneena verkkokauppaamme, voit valita toimitustavaksi noudon liikkeestä ja maksutavaksi "Maksu noudettaessa", jolloin tuote on käytännössä varattu sinulle ja voit vielä varmistaa tuotteen mieluisuuden ennen maksamista!

Mitä teen jos haluamani tuote on "tilapäisesti lopussa"?

  • Tuotteen ollessa tilapäisesti lopussa, voit valita tuotekortilta tuotevaroituksen, jolloin saat automaattisen sähköpostin kun tuotetta kirjautuu varastoomme ostettavaksi. Tuotteiden saatavuudet saattavat valitettavasti usein loppua yllättäen, jolloin emme enää saakaan tuotetta lisää. Tästä emme usein saa ennakkovaroitusta merkeiltä, mutta usine valikoimistamme löytyy jo jokin korvaava/uusi versio tuotteesta!

Mistä löydän teknisiin laitteisiin suomenkieliset käyttöohjeet, jos niitä ei ollut paketissa?

  • Valmistajien tai maahantuojan kotisivut tarjoavat yleensä käyttöohjeet myös suomenkielisinä.

Haluan tilata PING:n mailoja verkosta, miksi se ei ole mahdollista?

  • Pingin internetpolitiikka kieltää heidään mallistossaan olevien mailojensa myynnin verkkokaupan ostoskorin kautta. Ne voi kuitenkin tilata sähköpostitse, soittamalla tai liikkeistä suoraan ostamalla esimerkiksi postiennakolla! Mikäli löydät jostain päin Eurooppaa verkossa myynnissä olevia uusia PING-mailoja, varaudu siihen että ne ovat hyvin suurella todennäköisyydellä jotain muuta kuin aitoa tavaraa!

Miten käytän tarjouskoodeja tai verkkokaupan lahjakortteja?

  • Verkkokauppaan on olemassa etukoodeja, jotka syötetään ostoskoriin, tuotteiden alla olevaan etukoodi-kenttään.
  • Lahjakortit ovat käytettävissä niin verkossa kuin myymälässäkin. Verkkokaupassa käytettävät lahjakortit syötetään asiakastietojen jälkeen maksutapa-kohtaan.

Mikä on Torstain Täpäkkä Tarjous -uutiskirje, ja miten pääsen sen tilaajaksi?

  • Torstain Täpäkkä Tarjous on viikottainen sähköpostiin lähetettävä tarjuskirjeemme, jossa tarjoamme yhden tai useampia huipputarjouksia. Nämä tarjoukset ovat voimassa vain kyseisen viikon loppuun ja niiden määrät saattavat olla erittäin rajoitettuja, joten ole nopea! Täpäkän saat tilattua esim. täältä

Miksi tilaukseni ei tullut siihen kuuluvassa alkuperäislaatikossa tai esim. brändätyssä Golf Center -laatikossa?

  • Meille on asiakkaidemme lisäksi tärkeää myös luonto! Siksi lähetämme lähtökohtaisesti kaikki tilaukset kierrätetyissä laatikoissa, jotka ovat jo kertaalleen matkanneet valmistajilta meille. Tästä syystä Wilsonin draiveri saattaa löytyä TaylorMaden laatikosta tai toisinpäin. Emme myöskään osta mitään laatikoiden täytemateriaaleja, kuten ilmatäytteisiä muoveja, kuplamuoveja tai sisäpahveja tai vaahtomuovia, vaan käytämme samoja täytteitä mitä valmistajat ovat aiemmin meille lähettäneet!