
Eikö tilauksesi osunut kohdalleen? Seuraavin ohjein saadaan homma kuntoon:
-Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- / palautusoikeus. (Ei koske custom-tilauksia eikä nimikoituja tuotteita.)
-Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee aina olla alkuperäisessä ja uudenveroisessa kunnossa.
-Palautuspaketissa tulee myös olla tilauksen mukana saamasi keräilylista, johon voit merkata palautettavat tuotteet.
-Vaivattomin tapa palauttaa / vaihtaa haluamasi tuotteet on asioida suoraan missä tahansa liikkeistämme.
-Helpoiten saat vaihdettua tuotteen toiseen tilaamalla korvaavan tuotteen verkkokaupastamme ja palauttamalla alkuperäisen, hyvitämme palautetun tuotteen vastaanotettuamme palautuksen.
-Huomioithan, että pakettiautomaateissa ei voi tehdä palautuksia.
Vie paketti Matkahuollon tai Postin pisteeseen, ja käytä maksuttomia palautusnumeroitamme:
9538787
657929
Hyvitys
Hyvitämme palautetut tuotteet heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Palautuksen käsittelyssä menee yleensä noin 9-12 arkipäivää palautuksen lähetyksestä. Kiireaikoina palautuskäsittely saattaa olla hieman pidempi. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun palautus on käsitelty varastollamme.
Tilauksen mahdollisia toimituskuluja ei hyvitetä takaisin palautuskäsittelyn yhteydessä. Noutamattomasta paketista veloitamme 20€.
Hyvitys maksetaan aina samalle maksutavalle, mitä olet käyttänyt tilausta maksaessasikin. Jos maksoit verkkopankkimaksulla, hyvitys näkyy tililläsi pankkikohtaisesti 1-3 arkipäivän kuluttua. Osa pankeista vaatii tilinumeron vahvistamisen ja saat tässä tapauksessa maksupalvelukumppaniltamme Paytrail Oyj:lta sähköpostitse ohjeet tilinumeron vahvistamiseen tietoturvallisesti.
Jos käytit maksaessasi lahjakorttia, niin palautus on aina ensisijaisesti lahjakortille ja vasta sen jälkeen muille maksutavoille, joita tilauksellasi oli käytössä.
