Palautukset

Eikö tilauksesi osunut kohdalleen? Seuraavin ohjein saadaan homma kuntoon:

-Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- / palautusoikeus. (Ei koske custom-tilauksia eikä nimikoituja tuotteita.)

-Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee aina olla alkuperäisessä ja uudenveroisessa kunnossa.

-Palautuspaketissa tulee myös olla tilauksen mukana saamasi keräilylista, johon voit merkata palautettavat tuotteet.

-Vaivattomin tapa palauttaa / vaihtaa haluamasi tuotteet on asioida suoraan missä tahansa liikkeistämme.

-Helpoiten saat vaihdettua tuotteen toiseen tilaamalla korvaavan tuotteen verkkokaupastamme ja palauttamalla alkuperäisen, hyvitämme palautetun tuotteen vastaanotettuamme palautuksen. 

-Huomioithan, että pakettiautomaateissa ei voi tehdä palautuksia.

Vie paketti Matkahuollon pisteeseen, käytä palautusnumeroa  9538787

Vie paketti Postin pisteeseen, käytä palautusnumeroa  657929

Hyvitys

Hyvitämme palautetut tuotteet heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Palautuksen käsittelyssä menee yleensä noin 9-12 arkipäivää palautuksen lähetyksestä. Kiireaikoina palautuskäsittely saattaa olla hieman pidempi. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun palautus on käsitelty varastollamme.

Tilauksen mahdollisia toimituskuluja ei hyvitetä takaisin palautuskäsittelyn yhteydessä. Noutamattomasta paketista veloitamme 20€.

Hyvitys maksetaan aina samalle maksutavalle, mitä olet käyttänyt tilausta maksaessasikin. Jos maksoit verkkopankkimaksulla, hyvitys näkyy tililläsi pankkikohtaisesti 1-3 arkipäivän kuluttua. Osa pankeista vaatii tilinumeron vahvistamisen ja saat tässä tapauksessa maksupalvelukumppaniltamme Paytrail Oyj:lta sähköpostitse ohjeet tilinumeron vahvistamiseen tietoturvallisesti.

Jos käytit maksaessasi lahjakorttia, niin palautus on aina ensisijaisesti lahjakortille ja vasta sen jälkeen muille maksutavoille, joita tilauksellasi oli käytössä.